Op veler verzoek: branche lanceert Engelstalige ‘No show = No go’ campagne

15-12-2025

Goed nieuws. De succesvolle No show = No go branchecampagne is nu ook in het Engels leesbaar. Handig, om wereldwijd te communiceren wat voor impact no shows op de eventindustrie hebben.

De ‘No show = No Go’ branchecampagne, eind november geïnitieerd door CLC-VECTA, Elderhorst Media en Genootschap voor Eventmanagers gaat viral: de banner wordt massaal toegevoegd aan zakelijke handtekeningen, social media posts schieten uit de grond en iedereen heeft het erover: no show is echt een no go! Vanuit dat succes ontstond de brandende vraag naar een Engelstalige variant, om deze boodschap ook internationaal te kunnen communiceren. U vraagt, wij draaien, zeggen wij dan.  

De campagne bevat een herkenbare video met vier scènes, opgenomen tijdens INSPIRE, waarin de gevolgen van no-show zichtbaar worden. Alle Engelstalige materialen – inclusief toolkit en video’s – zijn nu beschikbaar op de Engelstalige website!

Organisatoren, locaties en leveranciers worden opgeroepen om de campagne actief te delen en zo samen te werken aan succesvolle en duurzame evenementen. Wat een mooie start van 2026 als we het percentage no shows aanzienlijk gaan zien dalen.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm...