Expo Display Service wint voor de 2e keer de PromZ Event prijs

22-04-2014

Op 2 en 3 april 2014 werd de PromZ Event beurs in de Jaarbeurs wederom georganiseerd. Om een actief uitnodigingsbeleid onder de standhouders te stimuleren startte de organisatie Het Portaal net als vorig jaar een wedstrijd. De exposant die de meeste beursbezoekers wist te trekken, kon daarbij een advertentiebudget van €10.000 euro winnen.

Expo Display Service gelooft dat succesvol deelnemen aan beurzen verder gaat als het alleen maar aanwezig zijn met een beursstand. Het beursresultaat van deelname aan een vakbeurs of publieksbeurs hangt af van de totale beursaanpak. Ook een actief uitnodigingsbeleid hoort daar bij.

Door de beursdeelname kenbaar te maken via alle beschikbare kanalen (online, social, mailing etc.) wordt de zichtbaarheid van de exposant voor, tijdens en na de beurs aanzienlijk vergroot. Het resultaat van deelnemen aan beurzen gaat daarmee verder dan het aantal behaalde leads tijdens de beurs zelf. Een totaalaanpak levert, naast extra leads en meer zichtbaarheid, bovendien een positieve bijdrage aan het imago van de exposant. De beursaanpak rondom de eigen beursdeelname aan PromZ Event leidde er dit jaar toe dat Expo Display Service een groot aantal geïnteresseerden naar PromZ Event wist te trekken. Hierdoor won Expo Display Service, net als vorig jaar, de eerste prijs.

Expo Display Service is trots op het wederom behalen van deze eerste prijs en bedankt al haar klanten en geïnteresseerden voor hun komst naar PromZ Event en het bezoeken van de beursstand.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm...

KENNISPARTNERS & PREFERRED SUPPLIERS