Effectief deelnemen aan beurzen

terug naar zoekresultaten

Communicatie Dossiers uitgave (Volume 10)

Plaatsingsdatum: 01-08-2001
Auteur: Ted Wesselius
Bron: Kluwer

Samenvatting

Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel. Tenminste; voor wie zich strategisch en operationeel goed voorbereidt. Dit boek staat boordevol tips en checklists voor succesvolle beursdeelname.

Het succes van beursdeelname vloeit voort uit de synergie van drie hoofdfactoren. de mate van stopping power van de stand, de vaardigheid om kansen die door promotie ontstaan effectief te benutten en niet in de laatste plaats: de inzet van de standbemanning.

Behalve actieve factoren spelen uiteraard ook een aantal voorwaarden een belangrijke rol. Wie faalt in de planning, plant te falen; dat geldt bij beurzen heel beslist. Budgetbeheer is hierbij van groot belang en dit onderwerp komt dan ook uitgebreid aan de orde. Verder wordt uiteengezet hoe standontwerper en -bouwer resultaatgericht gebrieft worden.

Kennisdocument

Dit boek is niet meer leverbaar, maar wel in een hardcopy bij CLC-VECTA in te zien. Neem daarvoor contact met ons op via info@clcvecta.nl of +31 (0)346 - 352 444.

KENNISPARTNERS & PREFERRED SUPPLIERS