In 3 stappen naar effectieve beursverkoop

terug naar zoekresultaten

Praktische handleiding voor verkopers die met succes willen deelnemen aan een beurs

Plaatsingsdatum: 01-07-2002
Auteur: Michael Stern
Bron: Uitgeverij Kluwer

Samenvatting

Beurzen zijn meer dan een ad hoc gelegenheid voor netwerken, profilering en marktverkenning. Met een professionele aanpak kan een onderneming grote tijd- en kostenbesparingen realiseren en hogere omzetten bewerkstelligen.

Aan de basis van een succesvolle beursdeelname liggen drie voorwaarden: transparantie, betrokkenheid en een gedegen voorbereiding. Zonder transparantie van de kosten en baten van beursdeelname is de betrokkenheid van het management vaak ver te zoeken.

In 3 stappen naar effectieve beursverkoop laat zien hoe die kosten en baten inzichtelijk worden en hoe vervolgens de voorbereiding er stap voor stap uitziet. Door alles goed uit te stippelen is de stap naar een geïntegreerde aanpak van alle beursdeelnames, congressen en andere vormen van live communicatie makkelijk te maken.

Kennisdocument

In 3 stappen naar effectieve beursverkoop is niet digitaal beschikbaar, maar enkel als hardcopy exemplaar te bestellen (bij o.a. Bol.com).

KENNISPARTNERS & PREFERRED SUPPLIERS