Beurzen onder de loep

terug naar zoekresultaten

Medium beurzen in relatie tot andere marketingcommunicatie instrumenten

Plaatsingsdatum: 01-01-2006
Auteur: FBTN i.s.m. TNS NIPO
Bron: FBTN

Samenvatting

In dit onderzoek, uitgevoerd onder het Nederlandse bedrijfsleven en exposanten, is gekeken naar de rol van Beurzen in relatie tot andere marketingcommunicatie instrumenten. Het onderzoek is uitgevoerd door TNS NIPO onder begeleiding van een werkgroep van de FBTN, 1 van de fusieverenigingen van CLC-VECTA. Het onderzoek heeft zich toegespitst op de inzet van marketingcommunicatie instrumenten, deelname aan beurzen en redenen voor het niet deelnemen aan beurzen. Daarin zijn onderwerpen als imago van beurzen, doelstellingen en evaluatie m.b.t. beursdeelname en de rol van externe partijen bij beursdeelname aan bod gekomen.

Kennisdocument

Het onderzoeksrapport 'Beurzen onder de loep' van de FBTN is via deze link als pdf te downloaden.

KENNISPARTNERS & PREFERRED SUPPLIERS