Customer Value Management bij Congressen
Samenvatting
Het Waardemodel voor Congressen, Customer Value Management bij Congressen, is een uitgave van het op initiatief van CLC-VECTA opgerichte Live Communication Research Center (LCRC). Het Waardemodel is bedoeld om de waardering voor het medium Congressen te verhogen door weer te geven hoe waarde kan worden ontwikkeld en kan worden beheer door alle stakeholders die betrokken zijn bij congressen, met in het bijzonder de congresdeelnemer.
Het rapport geeft een beeld van alle elementen die nodig zijn om een congres van waarde te laten zijn en op welke wijze deze waarde tot stand komt. Hierbij zijn enkele case studies als uitgangspunt genomen. Aan de hand van de agenda van de congresdeelnemer wordt vervolgens een nauwgezette route gevolgd van voorbereiding via heenreis, deelname/beleving, terugreis en evaluatie van het congres.
Bestellen
Het Waardemodel voor Congressen is te bestellen voor € 10,- per exemplaar, exclusief BTW en verzendkosten. Niet-leden betalen € 20,- per exemplaar, exclusief BTW en verzendkosten. Uiteraard hanteren we staffelkortingen indien je meerdere exemplaren tegelijk bestelt. Bestellen kan heel eenvoudig via het online bestelformulier.
Het is ook mogelijk het Waardemodel voor Congressen digitaal te ontvangen tegen betaling van € 95,-. Voor bestelling van het digitale exemplaar en meer informatie over het Waardemodel, kun je contact opnemen met Nathalie Spaargaren, medewerker communicatie bij CLC-VECTA.