Your network: now serving millenials

terug naar zoekresultaten

How are millenials shaping the networks of tomorrow

Plaatsingsdatum: 17-06-2016
Auteur: CommScope
Bron: CommScope

Samenvatting

Millennials, klanten jonger dan 35 jaar, zijn sterk in opkomst als dé primaire doelgroep voor technologiebedrijven en de netwerken die hen ondersteunen.

Maar hoe kijken Millennials naar technologie en hoe gebruiken ze het? Wat zijn hun verwachtingen t.a.v. connectiviteit? Zijn deze verschillen drastisch anders dan de generaties die hen voorgingen? En hoe zal hun effect zijn op netwerken? Om je te helpen voor te bereiden op deze toekomstige gebruikers, heeft CommScope onderzocht gedaan onder meer dan 4000 Baby Boomers (leeftijd 51-70) en Millennials (leeftijd 15- 35) in Amerika.

De resultaten
Millennials zijn gemiddeld genomen bereid om 28% meer per maand te besteden dan Baby Boomers voor betrouwbare internetconnectiviteit. 73% procent van de Millennials gebruikt internet liever via smartphones tegenover 58% van de Baby Boomers voor het bekijken van media / tv. 64% van de deelnemers aan de enquête in Hong Kong vonden internetconnectiviteit belangrijker nog dan elektriciteit, sanitair of transport.

KENNISPARTNERS & PREFERRED SUPPLIERS