NOK Officemanager

Officemanager - Niveau-onderscheidende kenmerken

Functiefamilie: Staf/management
Kenmerk - OFFICEMANAGER I OFFICEMANAGER II +
Operationele secretariële ondersteuning en dienstverlening Geen referentiefunctie beschikbaar -     het (administratief en secretarieel) faciliteren en ondersteunen van de directie/ondernemer t.b.v. de bedrijfsvoering en projectleiders/ projectmanagers. -     aanvullend: het coördineren van diverse werkzaamheden voor een efficiënte en effectieve kantoororganisatie (bv. gebouwbeheer, facility, wagenpark, ict). Geen referentiefunctie beschikbaar
Planning en organisatie -     anticiperen op processen, behoeften aan ondersteuning;
-     intern sturend, extern samenwerkend.
  • vooruitlopend op activiteiten initiatief nemen en anticiperen op ontwikkelingen, issues;
  • informele sturing van in- en externe processen en betrokkenen.
Kaders -     het ‘wat’ is een gegeven. Het ‘hoe’ wordt t.b.v. het eigen vakgebied zelfstandig ingevuld na overleg/afstemming opdrachtgever. -     aanvullend: sterk gericht op het aanpassen/verbeteren van werkwijze(n) t.b.v. efficiëntie en effectiviteitsverbetering.
Projectassistentie -     het plannen, organiseren en administreren van werkzaamheden en randzaken rondom projecten;
-     het notuleren en verspreiden van notulen projectoverleg.
-     coördinerende (projectleidende) werkzaamheden ter bevordering van interne en externe samenwerking en vlotte afstemming.
SALARISGROEP   7 8  
Indicatief werk- en denkniveau*   MBO/HBO HBO  
* onderdeel competentieprofiel, niet van invloed op het functieniveau
 

Beurzen

Congressen & Bijeenkomsten

Evenementen & Incentives

Entertainment

Kennispartners & preferred suppliers