Kenmerk |
- |
OFFICEMANAGER I |
OFFICEMANAGER II |
+ |
Operationele secretariële ondersteuning en dienstverlening |
Geen referentiefunctie beschikbaar |
- het (administratief en secretarieel) faciliteren en ondersteunen van de directie/ondernemer t.b.v. de bedrijfsvoering en projectleiders/ projectmanagers. |
- aanvullend: het coördineren van diverse werkzaamheden voor een efficiënte en effectieve kantoororganisatie (bv. gebouwbeheer, facility, wagenpark, ict). |
Geen referentiefunctie beschikbaar |
Planning en organisatie |
- anticiperen op processen, behoeften aan ondersteuning;
- intern sturend, extern samenwerkend. |
- vooruitlopend op activiteiten initiatief nemen en anticiperen op ontwikkelingen, issues;
- informele sturing van in- en externe processen en betrokkenen.
|
Kaders |
- het ‘wat’ is een gegeven. Het ‘hoe’ wordt t.b.v. het eigen vakgebied zelfstandig ingevuld na overleg/afstemming opdrachtgever. |
- aanvullend: sterk gericht op het aanpassen/verbeteren van werkwijze(n) t.b.v. efficiëntie en effectiviteitsverbetering. |
Projectassistentie |
- het plannen, organiseren en administreren van werkzaamheden en randzaken rondom projecten;
- het notuleren en verspreiden van notulen projectoverleg. |
- coördinerende (projectleidende) werkzaamheden ter bevordering van interne en externe samenwerking en vlotte afstemming. |
SALARISGROEP |
|
7 |
8 |
|
Indicatief werk- en denkniveau* |
|
MBO/HBO |
HBO |
|