OFFICEMANAGER I |
Context
De officemanager I komt voor in de standontwerp-, standbouw-, interieurbouw-, rental en evenementenorganisaties en ‑toeleveranciers. De officemanager I is erop gericht de werkzaamheden binnen de organisatie efficiënt en zorgvuldig te laten verlopen, faciliteert en ondersteunt diverse interne opdrachtgevers en fungeert als aanspreekpunt voor externe contacten. Het ‘wat’ is een gegeven. Het ‘hoe’ wordt t.b.v. het eigen vakgebied zelfstandig ingevuld na overleg/afstemming opdrachtgever.
De officemanager wordt onderscheiden op twee niveaus. De verschillen tussen de officemanager I en II zijn uitgewerkt in de bijlage met Niveau-onderscheidende Kenmerken (NOK). |
Organisatie
Direct leidinggevende: vakinhoudelijk leidinggevende
Geeft leiding aan: niet van toepassing |
RESULTAATGEBIEDEN |
RESULTAATINDICATOREN |
- Operationele secretariële ondersteuning en dienstverlening
Er is effectief en efficiënt invulling en uitvoering gegeven aan de diverse operationele, secretariële activiteiten, teneinde de bedrijfsvoering zo efficiënt en effectief mogelijk te laten verlopen. |
- kwaliteit van de ondersteuning in termen van:
. juiste afweging van prioriteiten;
. juiste afweging van belangen;
. tijdig attenderen op relevante zaken;
. opvolging van afspraken. |
- Planning en organisatie
(Project)activiteiten zijn effectief gepland en georganiseerd, afspraken zijn gecommuniceerd en acties zijn opgevolgd, waarbij door anderen te leveren bijdragen bewaakt en of bevorderd worden. |
- toegankelijkheid/terugvindbaarheid afspraken;
- efficiency reis- en verblijf-organisatie;
- tevredenheid contactpersonen opdrachtgever/klant. |
- In- en externe informatievoorziening
De in- en externe informatievoorziening is effectief uitgevoerd, zodat alle in- en extern betrokkenen tijdig beschikken over de voor hun relevante (project)informatie (o.m. voorbereiding te ondernemen acties, opstellen van offertes, ontwerpen, plannen t.b.v. efficiënte projectrealisatie). |
- kwaliteit van de informatievoorziening in termen van:
. juistheid (aansluiting op behoeften);
. volledigheid (qua inhoud, naar juiste personen);
. tijdigheid;
- juiste afweging m.b.t. al dan niet zelfstandig afhandelen, prioriteiten, belangen.
|
- Projectassistentie
Projectoverleggen zijn gepland en voorbereid en hetgeen besproken is genotuleerd en verspreid, de projectadministratie is bijgehouden en compleet, zodat de verantwoordelijke projectleider/projectmanager zich kan focussen op de eigen bijdrage. |
- tevredenheid opdrachtgever;
- tijdige, volledige en juiste projectadministratie;
- oplevering volgens planning;
- kwaliteit geleverde bijdrage.
|
BEZWARENDE WERKOMSTANDIGHEDEN |
niet van toepassing |
SALARISGROEP 7 |