Aan de slag met waardecreatie en experience concepten
Nieuwe vormen van waardecreatie staan centraal in het evenementenvak. Daarnaast spelen bedrijven en organisaties een steeds grotere rol in het stimuleren en ondersteunen van medewerkers in hun zoektocht naar persoonlijke doelen in het leven. Met de start van de cursus ‘Experience Event Management’ op 6 en 13 juni 2013, na het nieuwe boek ‘Economy of Experiences’, ben jij in staat om co-creatie modellen en experience waarde proposities in de beleving van een evenement toe te passen.
De leergang is ontwikkeld in samenwerking met The European Centre for the Experience and Transformation Economy. De oprichters hiervan zijn o.a. Joseph Pine (Strategic Horizons) en Albert Boswijk (Albert Boswijk Consultants). Het centrum heeft onlangs het boek Economy of Experiences uitgebracht. Dit is een vervolg op het succesvolle boek The Experience Economy. De schrijvers van Economy of Experiences zijn tevens de docenten van deze leergang: Albert Boswijk, Ed Peelen en Steven Olthof.
In twee dagen komen onderwerpen als waardecreatie, waaronder co-creatie, het ontwikkelen van experience conceptie, experience waarde proposities, customer journeys, touchpoint analyses en de accountability hiervan aan bod. De leergang is ontwikkeld voor communicatie- en eventmanagers die een antwoord zoeken op de vraag hoe co-creatie en waardecreatie te integreren in een evenement. Data zijn op 6 en 13 juni 2013. Voor informatie en aanmelden: klik hier.
Bron: Eventbranche.nl