Den Haag Marketing genomineerd voor ‘Best Overseas Convention Bureau’
Lezers van het toonaangevende Britse magazine M&IT (Meeting & Incentive Travel) hebben Den Haag Marketing genomineerd als beste overzeese Convention Bureau in de congresindustrie. Den Haag neemt het op tegen Wenen, Monaco, Malta en Zwitserland. De winnaar wordt op 5 maart in Londen bekend gemaakt.
Marco Esser, ad interim directeur Den Haag Marketing over de nominatie: "Ik ben supertrots op onze medewerkers. De andere genomineerde Convention Bureaus beschikken stuk voor stuk over veel grotere budgetten, maar onze medewerkers blinken uit in serviceverlening. Met deze nominatie wordt hun inzet beloond."
De Meeting & Incentive Travel Industry Awards bestaan ruim vijftien jaar. Het is daarmee een gevestigde awarduitreiking en heeft als doel de best practices uit de markt te benadrukken. Dit gebeurt door de gebruikers van die diensten en services te laten stemmen. Het is het enige Britse stemsysteem waar klanten de uitkomst bepalen. De uitkomsten van de stemming staan onder toezicht van het onafhankelijke Audit Bureau of Circulation om de kwaliteit te waarborgen. Er zijn verschillende categorieën variërend van het beste hotel, beste conferentiecentrum, beste luchtvaartmaatschappij of het beste Convention Bureau. De winnaars worden op maandag 5 maart bekend gemaakt tijdens een galadiner in Londen. In elke categorie is een ‘Gold’, ‘Silver’ en een ‘Bronze’ winnaar.
Den Haag was in 2011 de tweede congresstad van Nederland. Het Convention Bureau van Den Haag Marketing adviseert en begeleidt kosteloos partijen bij het organiseren van zakelijke bijeenkomsten en congressen. Den Haag Marketing heeft ruime ervaring op het gebied van het werven van (associatie)congressen en incentives. In alles wat Den Haag Marketing voor partijen kan betekenen, staan een hoge mate van service en kwaliteit in dienstverlening voorop.
Bron: Quality in Meetings