Directiewisseling Hypsos
Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, heeft sinds dinsdag 10 april een nieuwe directie en medeaandeelhouders. Huidig eigenaar en ceo Johan van de Water maakte vandaag bekend de dagelijkse verantwoordelijkheid van de Hypsos vestigingen wereldwijd over te dragen aan Mark van Drieberge, Cas Verholt en Aart Bor.
Hypsos is in haar bijna 100 jarig bestaan uitgegroeid tot een internationale Design and Build organisatie met vestigingen in Soesterberg, Londen, Moskou, Dubai en Hong Kong. Met meer dan 150 werknemers wereldwijd richt Hypsos zich op het bedenken, ontwerpen en produceren van ontmoetingsplekken voor merken, bedrijven, musea, openbare ruimtes en toerisme met als kernwaarden creativiteit, persoonlijk contact en totaalbeleving.
Mark van Drieberge en Aart Bor zijn beiden al meer dan 15 jaar werkzaam bij Hypsos, als respectievelijk commercieel directeur en financieel directeur. Cas Verholt is hierbij nieuw aangetrokken. Binnen de nieuwe Hypsos directie zal hij zich gaan richten op concept, design en (corporate) storytelling. Zijn huidige bureau Act2 storytelling & imagination, waar hij sinds 2002 bedrijven en organisaties ondersteunt in het aanscherpen, vertellen en verbeelden van hun verhaal, zal opgaan in de Hypsos organisatie.
Mark van Drieberge, commercieel directeur: “Het gaat goed met Hypsos! We hebben het afgelopen jaar een mooie omzet en winst weten te realiseren en dit maakt het uitrollen van onze toekomstplannen mogelijk. In de landen waarin wij werkzaam zijn, heeft Hypsos een goede reputatie opgebouwd, met name op het vlak van creativiteit en management. Met het aantrekken van Cas Verholt denken we deze positie verder uit te kunnen bouwen.“