Eventbranche.nl presenteert vernieuwd concept Gouden Giraffe

02-9-2015

Het live moment groeit steeds verder door tot een hoofdrolspeler binnen de marketing- en communicatiemix. Steeds meer bedrijven en organisaties zien de ongekende impact van live communicatie en eventmarketing. De Gouden Giraffe Event Awards, die dit jaar voor het eerst is verdeeld in twee evenementen: Learn from the Best, hét congres met de 15 beste casus van Nederland, op 14 december a.s. en de Gouden Giraffe Awardshow op 12 februari 2016, is er om die impact een groots podium te geven en om bedrijfsleven, overheid en organisaties duidelijk te maken dat er geen krachtiger communicatie- en marketingmiddel is dan het ‘event’. En de winnaar van de Gouden Giraffe? Die verkrijgt eeuwige roem.

Initiatiefnemers
Na afloop van de vorige editie van de Gouden Giraffe in april 2013, kondigden de oorspronkelijke initiatiefnemers van de Gouden Giraffe, CLC-VECTA en High Profile Events, aan zich te gaan herbezinnen, met de markt in overleg te gaan en daaropvolgend een nieuw concept te ontwikkelen. In EventBranche.nl vonden zij de partij die de award weer nieuwe leven in kon blazen. Daarmee is de Gouden Giraffe weer helemaal terug van nooit weggeweest.

Vernieuwde concept
Bij het vernieuwde concept draait het om de meest effectieve live oplossingen, waarbij het waarom en de impact centraal staan. Gejureerd door invloedrijke personen uit het bedrijfsleven en de wetenschap in samenwerking met een publieksjury, zal deze Gouden Giraffe editie bestaan uit twee live momenten: Learn From The Best op maandag 14 december a.s. en de Gouden Giraffe Event Awards op vrijdag 12 februari 2016.

Categorieën
Tijdens de Gouden Giraffe editie 2015|2016 zijn er awards in de volgende 5 categorieën:

  • Relatie events: evenementen gericht op het versterken van de band met externe relaties.
  • Brand events: evenementen om het merk te versterken met doelstellingen als sales, naamsbekendheid, mediawaarde, etc.
  • Interne events: evenementen van een bedrijf ten behoeve van werknemers.
  • Congres/kennis: evenementen waarbij de overdracht van kennis/inhoud centraal staat.
  • Beurzen: publieks- en zakelijke beurzen gericht op netwerken, productintroductie, kennisoverdracht, etc.

Inschrijven
Cases die hebben plaatsgevonden tussen 1 januari 2013 en 1 november 2015 kunnen tot uiterlijk 1 november a.s. aangemeld worden voor de Gouden Giraffe door middel van het Gouden Giraffe-inschrijfformulier. De kosten bedragen € 295,- excl. BTW per in te schrijven case per categorie.

Meer informatie
Voor meer informatie kijk je op www.gouden-giraffe.nl.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers