Hypsos heeft nieuwe website neergezet voor sterke propositie
Hypsos, specialist in live communicatie, heeft haar nieuwe website op 2 december jl. voor het grote publiek gelanceerd. De internationalisatie en de verbreding van de werkzaamheden op het gebied van live communicatie verdienen een nieuw podium. Er is meer ruimte voor beeld en verdieping van de vele projecten die Hypsos wereldwijd realiseert.
De nieuwe site ziet er dankzij het gebruik van de grote beelden moderner uit. Maar de belangrijkste verandering is echter dat direct op de homepage de bezoeker al wordt meegenomen in een stream van de nieuwste projecten van Hypsos. Directeur Mark van Drieberge: “Onze dienstverlening is breed en wereldwijd, en wij willen dat iedere bezoeker zijn interesseveld eenvoudig kan vinden. Museale projecten, standbouw, winkelinterieur, alle projecten bieden zich aan waarbij de keuze van de bezoeker bepalend is voor de volgende content die wordt aangeboden.”
Hiermee straalt Hypsos de nieuwe visie voor de toekomst uit. Mark van Drieberge: “We willen niet zo zeer de grootste zijn in onze branche, maar wel de beste en derhalve toonaangevend zijn. Onze drive is om zowel qua creativiteit als uitvoering de beste experiences neer te zetten waarmee onze relaties hun doelstellingen kunnen realiseren.“