Jaarbeurs presenteert nieuw merkverhaal en identiteit
Jaarbeurs presenteert haar nieuwe merkverhaal en identiteit die het belang van oprechte aandacht verder onderstrepen in de rol die zij speelt bij het verbinden van mensen, merken en markten. De impact van ontmoetingen is dat ze aandacht pakken, vasthouden en business versnellen. Dit brengt Jaarbeurs tot uiting in een pay-off die de ambitie duidelijk toont: Attract – Engage - Accelerate.
Vol vertrouwen
De nieuwe corporate branding schetst het vertrouwen waarmee Jaarbeurs naar de toekomst kijkt van zowel live ontmoeten als van haar eigen rol als facilitator en organisator van beurzen, evenementen, congressen en vergaderingen. Jaarbeurs gelooft in de kracht van verbinding en zal met de inzet van data en digitale transformatie vernieuwingen aanbrengen die nog meer waarde uit ontmoetingen zullen halen. De nieuwe huisstijl geeft Jaarbeurs de mogelijkheid meer herkenbaarheid te geven aan alles wat er het hele jaar door bij Jaarbeurs gebeurt en de krachtige verbinding tussen haar verschillende activiteiten ook voor de buitenwereld te benadrukken.
Onlosmakelijk Utrechts
Verschillende elementen uit de nieuwe huisstijl zijn meer dan een knipoog naar Utrecht en duiden de goede relatie met de gemeente en de regio. De link met Utrecht werd extra benadrukt door Albert Arp, CEO Jaarbeurs, die samen met Jan van Zanen, burgemeester van Utrecht, het logo tijdens de medewerkersbijeenkomst van afgelopen week bij Jaarbeurs heeft onthuld: “met het Jaarbeurs-merk bouwen wij graag samen met de gemeente aan een nog sterkere positie van Utrecht”.
Over Jaarbeurs
Jaarbeurs organiseert en faciliteert het hele jaar door aantrekkelijke live events en online platformen waarmee zij waardevolle belevingen creëert en aanjager is van business opportunities.