JMT-app biedt real time inzicht in de status van bestellingen

10-10-2013

JMT International introduceert de JMT-app. Daarmee zegt de verhuurder van onder meer beurs- en congresmeubilair haar klanten volledige ontzorging te bieden. De nieuwe app levert bijvoorbeeld standbouwers een keur aan praktische functionaliteiten, maar het belangrijkste is dat gebruikers voortaan hun gehele papierhandel met orders en wijzigingen van orders thuis kunnen laten. Met hun iPad hebben zij altijd zicht op de meest actuele orderstand. Ook wandelend over de beurs- of congresvloer.

Wie de JMT-app download en opent komt op de homepage met daarop de productcategorieën, de komende events en de nieuwe producten van JMT. In dat opzicht verschilt de nieuwe app niet veel met de website van de verhuurder. Ook daarop kun je immers producten aanklikken - nu met de iPad aantippen - en bestellen. Bestellen gaat overigens met de app zeer gemakkelijk. De structuur is overzichtelijk en de app leidt de klant snel, eenvoudig en duidelijk naar de juiste pagina’s.

Met ‘live order’ alles actueel
Het innovatieve zit ‘m in de ‘live order’. ‘We roepen altijd van de daken dat wij uitblinken in service’, zegt Jean-Pierre Brouwers, directeur van JMT International. ‘Maar ook in service moet je meegaan met de tijd. Deze app toont dat. Eerst even de werkelijkheid van nu. Een standbouwer bijvoorbeeld heeft diverse klanten die tegelijk aan, zeg, een sportbeurs deelnemen. Voor de één heeft hij dertig stoelen bij JMT besteld, voor de ander vijftien stoelen, een bar en negen statafels. Bezoekt hij zijn klanten op de beursvloer dat heeft hij een enorme map met papieren orders. En vaak ook wijziging op wijziging. Want de één wilde er toch twee stoelen bij, de ander wil nu liever toch blauw dan rood, en ga zo maar door. Lastig om door de bomen het bos nog te zien. Het is net als bankieren waarbij je nog acceptgiro’s opstuurt. Het proces is gaande, maar je hebt geen actueel overzicht. Met bankieren via internet heb je dat wel. Deze app werkt net zo.’

Chatten en berichten sturen
Met de app kan de standbouwer op de beursvloer orders plaatsen en aanpassen. Die worden direct verwerkt, waardoor hij real time de actuele stand van zaken kent. En dat voor al zijn daar aanwezige klanten. Dat maakt de hele papierhandel overbodig en het voorkomt fouten en miscommunicatie. Jean-Pierre Brouwers: ‘Tijdens zijn gesprek met z’n klant kan hij ook met ons chatten. Om te vragen waar een product blijft of bijvoorbeeld om andere mogelijkheden te achterhalen. De medewerkers van onze verhuurafdeling zitten paraat om die chats of gestuurde berichten meteen te beantwoorden.’

Gebruiksvriendelijk
De app blinkt volgen Brouwers ook uit in gebruiksgemak. ‘Wie zich eenmaal heeft aangemeld, hoeft dat niet steeds opnieuw te doen. De app herkent de gebruiker. Verder worden veel belangrijke data voor hem al automatisch ingevuld. Tikt hij bijvoorbeeld een bepaald event aan, dan vult de app zelf gegevens als afleverdatum en ophaaldatum in. De app geeft bovendien aan in welke accommodatie het event plaatsvindt en welke zalen of hallen de accommodatie biedt. Even aantoetsen en klaar.’

Eventkalender
‘Verder biedt de nieuwe JMT-app de grootste evenementenkalender van Europa. Werkelijk alle Europese events zijn in de app opgenomen. Dat scheelt klanten veel speurwerk op internet om te zien welk event waar op termijn gaat plaatsvinden. Onze klanten willen immers vroegtijdig bij hun klanten aankloppen. Met deze service nemen we hen veel tijdrovend speurwerk uit handen,’ aldus Brouwer. Zo heeft de app nog tal van andere handige functionaliteiten waarmee ook de klanten van JMT International met plezier profiteren van de hedendaagse digitale mogelijkheden.

App Store
De JMT-app is geschikt voor de iPad vanaf versie 2. De app is gratis te downloaden in de App Store.

Bron: High Profile Events

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers

depolama izmir sex shop dizi izle