JMT voegt ruim 100 nieuwe producten aan collectie toe
Deze maand brengt JMT de nieuwe Budgetguide 2018 uit, hier zijn meer dan honderd nieuwe producten aan toegevoegd, waarmee JMT inspeelt op trends als warmte, meer sfeer en duurzaamheid. Zo is de vilten FELT-stoel zelfs gemaakt uit zestig gerecyclede PET-flessen. En na zijn levensduur is de stoel weer volledig recyclebaar. Op die manier draagt ook JMT bij aan de circulaire economie en een betere wereld.
FELT
Van PET-fles tot stoelkuip zou je kunnen zeggen. Een proces van upcycling: na zijn levensduur kun je FELT weer compleet recyclen. De plastic flessen worden gesmolten tot draad, waarna de fabrikant er met een warme mal een stabiele kuip van perst. Het resultaat is een stoel die fantastisch zit en bovendien goed is voor het milieu. Daarmee kunnen ook klanten van JMT hun bijdrage leveren aan een duurzamere wereld. Deze unieke stoel levert JMT in twee kleuren: de kuip is aan de binnenzijde lichtgrijs en aan de buitenzijde groen of grijs.
Warme en fluwelen Lovena
De FELT-stoel is een voorbeeld van nieuwe, duurzame producten waar steeds meer vraag naar is. Ook de vraag naar warme, trendy en meer sfeervolle artikelen stijgt. Denk bij dat laatste aan gestoffeerde, hoogwaardige meubels in warme kleuren. De serie Lovena is een mooi voorbeeld van warm meubilair met velvet bekleding. JMT spotte deze absolute smaakmaker op de meubelbeurs in Milaan en kocht de serie direct aan. De Lovena armstoel beschikt over een massief beukenhouten frame en de zitting en rug zijn volledig gestoffeerd met fluwelen bekleding.
Continu nieuwe items toevoegen
Alle nieuwe trends zijn vertaald in de nieuw toegevoegde collectie van zo’n honderd artikelen. “We lieten de artikelen door enkele vooraanstaande klanten beoordelen”, zegt JMT-directeur Jean-Pierre Brouwers. “Die oordeelden unaniem dat de nieuwe collectie veel meer sfeer uitstraalt.” Missie dus geslaagd? “Niet helemaal: de komende periode gaat JMT elke maand diverse items aan de al uitgebreide collectie toevoegen. Zo kunnen we onze cliënten nog beter bedienen. Bovendien bieden we daarmee voortdurend iets nieuws. Klanten hoeven dus niet meer te wachten op 1 of 2 momenten per jaar waarop we in een keer veel nieuwe artikelen presenteren, we zullen ze door het jaar heen blijven verrassen met nieuwe items.”
Speciale introductiepagina op jmt.nl
Via een speciale introductiepagina op jmt.nl kunnen klanten de nieuwe artikelen zien. De eerste ‘kakelverse’ items die, bovenop de geselecteerde artikelen van de Budgetguide 2018, in het leveringsprogramma komen, zijn inmiddels bekend en worden snel op de website getoond. JMT gaat de artikelen ook via andere manieren bij de klant onder de aandacht brengen.