Juryleden Nationale Meeting Award bekend

05-2-2018

Op maandag 12 maart wordt in Mariënhof in Amersfoort voor de derde keer de Nationale Meeting Award uitgereikt aan de beste meeting- en eventlocatie van Nederland die uitblinkt in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap. Maar liefst vijftien juryleden zullen mede bepalen welke locatie per categorie met deze award naar huis zal gaan.

De Nationale Meeting Award kent vijf verschillende categorieën. Per categorie zijn drie juryleden aangesteld:

Categorie Small (capaciteit tot 25 personen)

  • Els den Tex - UMC Utrecht (LinkedIn)
  • Ingeborg Lentjes - SecretaresseNet (LinkedIn)
  • Marianne Kuiper - Efficient Hotel Partner (LinkedIn)

Categorie Medium (capaciteit tot 100 personen)

  • Jeannette van Namen - JvN Congres Management (LinkedIn)
  • Linda Kerkhoven - Linda Op Locatie (LinkedIn)
  • Renée de Winter - HMC Reservations (LinkedIn)

Categorie Large (capaciteit tot 250 personen)

  • Annelies de Hartog - Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (LinkedIn)
  • Margot Rozema - Roche Nederland (LinkedIn)
  • Marina Kopier - Nederlands Huisartsen Genootschap (LinkedIn)

Categorie XL (capaciteit tot 500 personen)

  • Ingrid Rip - RREM (LinkedIn)
  • Nicolette van Erven - Congress by design (LinkedIn)
  • Wouter Olland - Ollland Marketing Solutions (LinkedIn)

Categorie XXL (capaciteit van meer dan 500 personen)

  • Babs Nijdam - Sequoia Partnership (LinkedIn)
  • Michiel Smilde - Eventerim (LinkedIn)
  • Tineke Hoogland - Transport en Logistiek Nederland (LinkedIn)

Kwalificatieproces
Het kwalificatieproces van de Nationale Meeting Award bestaat uit drie rondes. In ronde 1, die inmiddels is afgesloten, moesten de locaties die zich hadden ingeschreven ten minste tien nieuwe reviews ontvangen op MeetingReview. Op basis van het aantal behaalde reviews en de gemiddelde reviewscore is per categorie een ranking gemaakt van alle gekwalificeerde locaties. De ruim zeventig locaties die door zijn naar ronde 2, ontvangen in januari een vragenlijst met objectieve kwaliteitscriteria en zes open vragen met betrekking tot de bedrijfsvoering en visie. De antwoorden op de open vragen zullen door de vakjury van de Nationale Meeting Award worden beoordeeld, waarna zij per deelnemer de punten zullen toekennen. De drie locaties per categorie die na ronde 2 de meeste punten hebben behaald, zullen voor ronde 3 door de vakjury persoonlijk worden bezocht. De juryleden bepalen op basis van deze bezoeken hun top 3. De locatie die op basis van alle drie de rondes de meeste punten behaalt, is de winnaar van de Nationale Meeting Award binnen zijn categorie.

Iedereen is van harte welkom om op maandag 12 maart de uitreiking in Mariënhof in Amersfoort bij te wonen. Deze wordt in samenwerking met CLC-VECTA georganiseerd. Voordat de winnaars bekend worden gemaakt, kunnen zij deelnemen aan twee kennissessies over nieuwe perspectieven op BTW bij internationale aanvragen (Josyne Mensen en Anne-Marieke Smits, BDO) en trends verkennen en concreet vertalen naar je eigen organisatie (Wim van Rooijen, Fountainheads). Na de uitreiking vindt er een netwerkborrel plaats.

Meer informatie over deze uitreiking en aanmelden.

Kijk voor meer informatie op www.nationalemeetingaward.nl of volg de updates via Twitter.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers