Libéma start online consumenten- en promotieplatform voor events

14-8-2015

Met inmiddels meer dan 20 locaties door heel Nederland en jaarlijks 5,1 miljoen gasten is vrijetijdsconcern Libéma een online consumenten- en promotieplatform gestart.

Libéma wil met platform 'De Mooiste Tijd' beter inspelen op de wensen en behoeften van haar gasten, ze belonen voor hun klantentrouw en hen laten profiteren van bijzondere acties. Na kosteloze aanmelding profiteren bezoekers van veel persoonlijk voordeel en aanbiedingen. Dat varieert van korting op entreebewijzen, wellnessbehandelingen of het tweede kaartje gratis voor een attractiepark, concert, beurs of evenement.

Ook voor partners van Libéma (zoals organisatoren van beurzen) is ‘De Mooiste Tijd’ een uniek instrument om hun evenement onder de aandacht te brengen bij een enorm bereik aan potentiële klanten. Op die manier biedt Libéma niet alleen aan haar miljoenen bezoekers, maar ook aan haar partners steeds meer toegevoegde waarde.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers