Mansveld 55 jaar onderweg met haar klanten
Wat in 1962 door oprichter Toon Mansveld startte in een schuurtje achter zijn woonhuis in Stratum, is uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf op het gebied van energie, licht, beeld, geluid en veiligheid. De kernwaarden van het bedrijf zijn echter nog steeds gelijk aan die van 55 jaar geleden; oog hebben voor klanten en investeren in duurzame relaties.
Langetermijn relatie
Ruud Mansveld, zoon van de oprichter legt uit: "Door de jaren heen verlenen wij nog steeds dezelfde dienst aan onze klanten, alleen is de techniek anders. Zowel toen als nu vinden wij het belangrijk te investeren in duurzame relaties met klanten, medewerkers, leveranciers en overige belanghebbende. De missie van Mansveld is ervoor te zorgen dat mensen door inzet van vakmanschap, innovatie en techniek veiliger, prettiger en duurzamer kunnen wonen, werken, leren en recreëren. Techniek voor mensen, door mensen."
Klantwaarde
De afgelopen 55 jaar hebben we veel klanten kunnen ontzorgen door het bieden van innovatieve technische oplossingen waarbij vakmanschap hoog in het vaandel staat. Dit doen we op basis van klantwaarde: het zorgvuldig luisteren naar de klant en dat bieden wat voor hem van belang is. Dit is voor elke klant en discipline anders. Door het toepassen van dit gedachtegoed is Mansveld uitgegroeid tot een zeer sterke en betrouwbare partner voor het oplossen van allerlei technische vraagstukken.
Voor en door mensen
Afgelopen weekend werd het 55-jarig jubileum met alle medewerkers gevierd. Dat ook de medewerkers de kernwaarden van Mansveld delen, blijkt uit het geschenk wat directeur Ruud Mansveld ontving ter gelegenheid van het 55-jarig jubileum. Een donatie ter waarde van € 4.000,- voor Alpe d’HuZes. Een doel wat directeur en medewerkers allen een warm hart toedragen. Voor het eerst zal dit jaar een team bestaande uit directie en medewerkers deelnemen aan Alpe d’HuZes om geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding.