Merken versterken elkaar met eventconcept van Constant in Beweging

31-10-2014

Benieuwd hoe merken elkaar kunnen versterken door de handen ineen te slaan? Dan kun je het WOONEVENT op 14, 15 en 16 november in De Woonindustrie bezoeken. De topmerken ABB, Busch-Jaeger, Bang & Olufsen, Miele en Audi presenteren er hun naadloos op elkaar aansluitende concepten op het gebied van wonen, muziek, elektra, home-cooking en de auto.

Het WOONEVENT is een verlenging van het eventconcept dat Constant in Beweging in samenwerking met Mooi Design en Catering Lokaal ontwikkelde tijdens de vakdagen in de Woonindustrie, van 15-19 september. Het event was een bron van inspiratie voor de duizenden woonprofessionals. Om er een hoogtepunt uit te lichten: tijdens een diner gaf de beroemde architect Bjarne Mastenbroek van architectenbureau SeARCH een lezing over Yourtopia. Dat is zijn persoonlijke en utopische visie op wonen in de vroeg 21e eeuw. Waarbij het uitgangspunt is: wat heb je minimaal nodig voor een maximale kwaliteit van leven? Ook de locatie De Woonindustrie zelf is de moeite waard. De Woonindustrie is een transformatie van het NBC uit Nieuwegein.

Bekijk de sfeerimpressie van het event en de locatie:

Bron: High Profile Events

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers