MICE Event succesvol; Stephen van Es MICE-Personality
Het achtste MICE & Business Travel Event heeft grote aantallen MICE-professionals naar Studio 1 in Hilversum getrokken. Meer dan 350 bezoekers kwamen naar het MediaPark voor hét evenement voor professionals in de zakelijke (groeps)reismarkt. Het is daarmee het grootste Nederlandse eendaagse evenement voor de MICE-branche.
Ook werden de winnaars van de MICE Awards en de winnaars van Star Alliance actie bekend gemaakt.
De award voor MICE-Personality of the Year 2013 ging naar Stephen van Es van Rotterdam Marketing. Hij, en zijn team uiteraard, hebben de SITE Global Conference naar Rotterdam weten te halen, daarmee meerdere steden teleurgesteld achterlatend. Hij volgt daarmee Berend Bouwman op, Business Development Manager bij RAI Amsterdam en GI Travel’s Marijke Vink.
De award voor beste airline voor MICE & Business Travel werd in de wacht gesleept door Turkish Airlines. Accor ging met de award voor beste hotelketen aan de haal. Zwitserland mocht de award voor beste mice-bestemming meenemen.
Het evenement op het Hilversumse MediaPark kende meer dan 35 exposanten, verschillende workshops en overtuigende sprekers. De winnaars van Star Alliance Actie werden ook op het podium gehaald. Zij gaan met Star Alliance en MICE & Events Travel in het voorjaar van 2014 op een famtrip naar Israël. Sir Rufus, het bedrijf achter de locatie van het evenement, hield tot plezier van velen korte tours door de televisiestudio’s. Dennis Karpes van Just Diggit gaf een inspirerende keynote speech over de regreening van de reisbranche. René van der Paardt van Loyens & Loeff Belasting Adviseurs stond stil bij de laatste ontwikkelingen rondom de BTW-regeling. Marga Groot Zwaaftink van CommGres sprak over kansen in de tijd van economische tegenwind. Het geheel werd, zoals altijd, afgesloten, met de bekende netwerkborrel.
Bron: CongresWereld