Onderzoek naar de rol van internet bij de organisatie van evenementen

11-5-2015

In opdracht van het online belevings- en boekingsplatform ‘Wallhalla’, dat in 2016 zal worden gelanceerd, wordt in samenwerking met verschillende branche partijen een onderzoek uitgevoerd naar de online behoeftes van eventorganisators en leveranciers evenals de haalbaarheid van het platform. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Effectmeting, preferred supplier van CLC-VECTA, onder meer bekend van het jaarlijkse locatie- en trouwonderzoek. Via dit bericht nodigen we je uit om deel te nemen aan de enquête. De enquête is gericht op de rol van het internet bij de organisatie van je evenement.

Inhoud onderzoek
In het onderzoek, dat gericht is op opdrachtgevers en evenementbedrijven, worden vragen gesteld rond vier hoofdthema’s: informatievoorziening, efficiëntie, beleving en commercie. Het onderzoek zal maximaal 10 minuten van je tijd in beslag nemen. De resultaten van het onderzoek zullen in verschillende media worden gepubliceerd. Tevens is het mogelijk om persoonlijk op de hoogte gehouden te worden van de onderzoeksresultaten.

Klik hier om deel te nemen aan de enquête.

Give aways
Onder alle deelnemers worden 10 Google cardboard 3D brillen verloot, waarmee je virtual reality kunt beleven. Bekijk hier hoe het werkt.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers