Stage Entertainment sluit sponsorovereenkomst voor musical Grease

21-5-2015

Albert Verlinde, algemeen directeur Stage Entertainment Nederland, en Marc van Toren, general manager TrendyHair Company, hebben maandag 11 mei hun handtekening onder de sponsorovereenkomst van de nieuwe musical Grease gezet. Hiermee is TrendyHair Company met haarverzorgingsmerken CHI en BioSilk de eerste hoofdsponsor van de reizende musical met sterren als Tim Douwsma, Vajèn van den Bosch en René van Kooten. "Wij zijn enorm trots dat TrendyHair Company voor de vijfde keer haar naam aan één van onze musicals verbindt en verheugen ons weer op een succesvol partnership," reageert Albert Verlinde.

Kans
Marc van Toren: "Een vertrouwde productie in vertrouwde handen met een dynamische, jonge en bruisende cast overlopend van talent en kwaliteit. Een prachtige kans om een nieuwe lijn binnen het BioSilk assortiment te lanceren op de Nederlandse markt en dit te koppelen aan de musical. We kijken uit naar de samenwerking met Stage Entertainment Nederland en kunnen niet wachten tot Grease de harten van het Nederlandse publiek wederom zal veroveren. Gooi de haren maar los bij dit spektakel, wij brengen het met de ‘Grease Rock Hard Gelee’ daarna wel weer in model...."

Klassieker
‘Grease’ is dankzij de succesvolle filmversie van 1978 een klassieker. Deze legendarische kaskraker met John Travolta en Olivia Newton-John trok een miljoenenpubliek en werd overladen met prijzen. Grease-liedjes als ‘You’re the one that I want’, ‘Summer nights’ en ‘Hopelessly devoted to you’ groeiden uit tot tijdloze hits die al jaren jong én oud in beweging brengen. De musical Grease wordt in samenwerking met Music Hall en de 20 grootste regiotheaters door Stage Entertainment Nederland geproduceerd en gaat 13 september in première.

Bron: High Profile Events

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers