Stefan Heerholtz nieuwe partner bij High Profile Events

09-1-2015

High Profile Events viert dit jaar haar 25-jarig bestaan. Een kwart eeuw, een zilver jubileum, een ijkpunt. In al die jaren heeft de uitgeverij nooit stilgestaan; er kwamen nieuwe producten bij, awardshows en kennissessies werden georganiseerd en er werd al in een vroeg stadium ingespeeld op de online beleving van de evenementenmarkt. Ook anno 2015 staat het bedrijf niet stil en breidt het zelfs uit met een nieuwe managing partner om door te pakken en in te spelen op de toekomst.

Wie is Stefan Heerholtz?
Stefan Heerholtz (37 jaar) heeft een achtergrond in retail, marketing en in de evenementenmarkt. "Vanaf mijn achttiende combineer ik het zelfstandig ondernemerschap met functies bij corporate organisaties, zoals KPN en D-Reizen. De ervaring die ik heb opgedaan als retailleider, formulemanager en als eigen ondernemer zal ik met veel plezier toepassen bij High Profile Events. Ik heb zowel aan de klantzijde als aan de leverancierskant mogen proeven van het evenementenvak en weet één ding zeker: stoppen met het ontwikkelen van een formule kan de doodsteek zijn voor een bedrijf. Je moet blijven innoveren, improviseren, zichtbaar zijn en dat alles in lijn met de gekozen strategie."

Toekomst live communicatie
Rene Küchler, partner en oprichter van High Profile Events: "Met de strategie die we gekozen hebben zie ik de toekomst van ons bedrijf met veel vertrouwen tegemoet. Ook de toekomst van live communicatie in zijn algemeenheid ziet er rooskleurig uit. Juist om die reden en met de komst van Stefan kunnen wij onze bestaande producten en diensten verder uitbouwen, innovatief aan de slag met de vraag uit de markt en nog beter zichtbaar zijn."

Bestaansrecht High Profile Events
Heerholtz: "We zullen het merk, dat staat als een huis, verder uitdragen, zodat we ons bestaansrecht met nog minstens 25 jaar kunnen verlengen." Heerholtz laat weten dat hij graag aan de slag gaat met High Profile Events omdat het een merk is waar hij trots op kan zijn. "Ook kent het een grote naamsbekendheid in de zakelijke evenementenbranche en het levert kwalitatief goede producten. Bovendien heeft de uitgeverij veel potentie, zowel online als offline (Events.nl, magazine Events, Eventjobs.nl, live events, kennissessies, onderzoeken). Ik geloof in een goede balans tussen on- en offline en in de verbinding tussen deze twee."

Samenwerking partners
Küchler: "Met de komst van Stefan kunnen we weer slagen maken. Het eerste halfjaar van 2015 staat in het teken van marktverkenning, zichtbaarheid en innovatie. Ik ben ervan overtuigd dat we Events nog duidelijker op de kaart zullen krijgen en zie de samenwerking met Stefan vol vertrouwen tegemoet."

Heerholtz: "René en ik zijn twee verschillende karakters, we vullen elkaar goed aan. Ik zie René als een nestor die de markt als geen ander kent, hij en de branche zijn inmiddels onlosmakelijk met elkaar verbonden. We zijn beide pragmatisch ingesteld en weten plannen snel tot uitvoer te brengen. Ook de samenwerking met het team zie ik met veel enthousiasme tegemoet. Iedereen heeft een positieve mentaliteit, is betrokken en loyaal, maar bovenal werkt het team met veel passie en dat komt de kwaliteit ten goede," aldus Heerholtz.

Kennismaken en kennis delen?
"Wat mij vooral aantrekt aan de evenementenmarkt? Het feit dat het een mensenbranche is: we doen het voor, door en samen met elkaar. En dat op een toegankelijke manier, no nonsens en zonder hokjescultuur. Ik kijk er dan ook naar uit om iedereen tegen te komen bij evenementen, beurzen en borrels. Maar ben je nieuwsgierig naar onze plannen en ideeën of naar mij? Dan nodig ik je van harte uit voor een kop koffie of een borrel om kennis te maken en te delen!"

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers