Tausch brand sensations trekt Jochem van Schayk aan als commercieel manager

02-3-2015

Tausch brand sensations, gespecialiseerd in 'live branding', heeft per 1 maart een nieuwe commercieel manager, Jochem van Schayk.

Jochem is een enthousiaste en gedreven manager met een sterke focus op consumentenmarketing en sales. Jochem heeft hiervoor diverse functies vervuld bij onder andere AS Watson, ABN AMRO, Deloitte Consulting en het familiebedrijf De IJsvogel Groep (o.a. merken Pets Place, Boerenbond).

Jochem ziet samen met Tausch veel kansen om de merkbeleving en het realiseren van merkvoorkeur in de snel veranderende Customer Journey, kracht bij te zetten voor relaties van Tausch. Een veranderende consument vraagt om een andere aanpak in het realiseren van merkvoorkeur en het bouwen van een sterk merk.

De commerciële afdeling van Tausch krijgt hiermee nieuwe externe kansen. Naast het actief beheren van de bestaande klanten zal de nadruk worden gelegd op commercie en nieuwe product/marktcombinaties.

“Ik kijk er naar uit om samen met onze partners en relaties na te denken over de rol en positie van merkvoorkeur, live communicatie, merkloyaliteit en merkbeleving in de Customer Journey 2.0 van uw consument” aldus Jochem.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers