Toine Dorpmans doet Het Merk van het Jaar Award voor 8e keer

06-11-2014

In DeFabrique vond op donderdag 30 oktober Het Merk van het Jaar Award plaats. De award kende haar 8e editie en al 8 jaar op rij is Toine Dorpmans Groep verantwoordelijk voor het evenement. Voor dezelfde opdrachtgever doet het bureau al 10 jaar de jaarbijeenkomst.

Supermarktklanten kozen zuivelfabrikant Campina als het beste merk van het jaar 2014. Mona en Douwe Egberts eindigen respectievelijk als tweede en derde. Coca-Cola won de prestatie Award voor het merk dat de meest herkenbare verpakking heeft, voor Chocomel en Nivea die tweede en derde werden. Daarnaast werden er Awards uitgereikt in de productcategorieën alcoholische dranken, non-alcoholische dranken, persoonlijke verzorging en schoonmaak, zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, overige kruidenierswaren en zuivel, kaas en geelvetten. De Merk van het Jaar Award werd voor het achtste jaar op rij uitgereikt tijdens de Jaarbijeenkomst van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie.

Koepelorganisatie levensmiddelenindustrie
De FNLI bestaat 10 jaar en is de koepelorganisatie voor bedrijven en brancheorganisaties in de levensmiddelenindustrie. De FNLI werkt voor de Merk van het Jaar Award samen met EFMI Business School en onderzoeksbureau GfK Panel Services Benelux, die in een grootschalig consumentenonderzoek merken beoordeelden op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. In totaal zijn 85 A-merken door 13.000 consumenten beoordeeld. Ook Foodmagazine is betrokken bij het initiatief.

Formule slaat aan
Toine Dorpmans Groep uit Ammerzoden was voor het tiende jaar op rij verantwoordelijk voor het concept, de productie en de content van de jaarbijeenkomst van de FNLI en van de Award uitreiking. Het eventbureau uit Ammerzoden heeft het event, dat uit vier delen bestaat (bestuursvergadering, Algemene Ledenvergadering, Award uitreiking en netwerkbijeenkomst), in de loop der jaren uitgebouwd tot een formule, die veel belangstelling trekt uit het bedrijfsleven, de politiek, de bestuurlijke wereld, stichtingen, opleidingsinstituten en de vakpers. Toine Dorpmans Groep verzorgde ook de presentaties van enkele leden van de FNLI. Zo formeerde het eventbureau voor Grolsch een presentatie, die was opgebouwd uit beugelflessen en biervaten.

Bron: Eventbranche.nl

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers