Utrecht Convention Bureau start met Hotel Service Utrecht
In nauwe samenwerking met hotels uit Utrecht en omgeving heeft Utrecht Convention Bureau een nieuwe online dienst ontwikkeld die congres- en evenementorganisatoren op het gebied van hotelreserveringen werk uit handen neemt. "Met deze kosteloze online reserveringsdienst is het nog aantrekkelijker om voor Utrecht als bestemming te kiezen”, aldus accountmanager Monique André de la Porte van het Utrecht Convention Bureau.
“Met de introductie van de Hotel Service Utrecht kunnen (internationale) congres- en evenementdeelnemers eenvoudig en veilig hun hotelkamer online reserveren en betalen, terwijl daarmee de organisator wordt ontlast", zo vat André de la Porte het grote voordeel van deze nieuwe service samen.
Hotels uit Utrecht en omgeving werkten nauw samen met het Utrecht Convention Bureau om de nieuwe dienst te ontwikkelen. Het aanbieden ervan past in de strategie van de gemeente en de provincie om Utrecht meer op de kaart te krijgen als bestemming voor meerdaagse (internationale) congressen. “Met deze voor de organisator kosteloze online reserveringsdienst, is het straks nog aantrekkelijker om voor Utrecht te kiezen”, vervolgt André de la Porte. “De uitgebreide hotelboekingsmodule, met hotelinformatie en foto’s, wordt volledig geïntegreerd in de website van het congres of evenement en aangepast aan de look & feel ervan. Door deelnemers hun hotelreservering via deze website te laten regelen, hoeft de organisator van het evenement hier niet meer naar om te kijken.”
Hotel Service Utrecht is volgens André de la Porte een perfect voorbeeld van de nauwe samenwerking tussen de hotels uit Utrecht en omgeving en het Utrecht Convention Bureau: "Dat de Hotel Service een feit is, was niet gelukt zonder de enthousiaste inspanningen van general managers Tahlita Bon van het Apollo Hotel Utrecht, Loukje Last van het Sandton Malie Hotel en Thea van de Meerendonk van Mercure Utrecht Nieuwegein."
Bron: Quality in Meetings