Veldeman en DLB Concept trekken de sprint aan voor De Ronde

28-3-2014

Het is weer bijna zover... Zondag 6 april vindt de 98e editie van de Ronde van Vlaanderen plaats, dé hoogmis van het wielervoorjaar. Tijdens Vlaanderens Mooiste zullen miljoenen wielerfans aan de buis gekluisterd zitten en vele tienduizenden supporteren langs het parcours. De VIPs kunnen hun favorieten aanmoedigen vanuit het VIP-dorp, dat gebouwd werd door Veldeman Structure Solutions, in opdracht van 24Seven en in samenwerking met DLB Concept.

Tijdens de laatste voorbereidingen in de aanloop naar deze wedstrijd had Caroline Smeets, Marketing Executive bij Veldeman een interview met Philippe Van de Ryse, zaakvoerder van DLB Concept.

Wat betekent De Ronde van Vlaanderen voor DLB Concept?
De Ronde van Vlaanderen is voor ons bedrijf een zeer mooi referentieproject. Het is een van de mooiste grote evenementen van Vlaanderen, waar een zeer breed publiek uit heel Vlaanderen elkaar ontmoet.

Waarom hebben jullie ervoor gekozen om met Veldeman samen te werken voor dit project?
Veldeman is onze vaste partner voor grotere projecten. Zo werken we bijvoorbeeld ook samen voor de Zoute Grand Prix, die dit jaar zal plaatsvinden van 9 tot en met 12 oktober. Veldeman biedt een zeer goede service en een uitstekende kwaliteit. Ze respecteren de markt en zijn eerlijk naar klanten en partners toe. We werken er altijd met dezelfde mensen, waardoor we doorheen de jaren een vertrouwensrelatie hebben opgebouwd.

Hoe verloopt de samenwerking tussen de verschillende betrokken partijen, nl. 24Seven, DLB Concept en Veldeman?
De mensen van 24Seven zijn heel professioneel. Het vlotte verloop van de samenwerking is mede te danken aan hun goede voorbereiding. Ook bij 24Seven werken we altijd met dezelfde ploeg.

Wat waren de uitdagingen bij de realisatie van dit project?
De grootste uitdaging is de complexiteit van het terrein dat een grote hellingsgraad heeft, een kolfje naar de hand van de ervaren tentenbouwers van Veldeman. Daarnaast proberen we jaarlijks binnen een bepaald budget te vernieuwen en te verrassen. Zo hebben we voor deze editie bijvoorbeeld met boogtenten gewerkt, die de VIP-ruimte een nieuwe dimensie geven.

Bron: Eventplanner.be / nl

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers

depolama izmir sex shop dizi izle