Wie durft de strijd aan?! Inzending Gouden Giraffe nu geopend!
Vanaf vandaag kun je inzenden voor de prestigieuze Gouden Giraffe 2012, de Live Communication Award! Door het samengaan van de Gouden Giraffe en de Nationale ExpoJaarprijs kunnen alle evenementen, beurzen, congressen en deelnames die hebben plaatsgevonden in 2010 en 2011 t/m 20 december 2011 worden ingezonden.
Categorieën
De inzendingen worden in verschillende categorieën door de jury beoordeeld: Effectief, Creatief, MVO, Beste Beursconcept, Beste Deelname en Beste Congres. Lees hier meer over de categorieën.
Wie kan inzenden?
Iedereen! De voorwaarde is dat je Live Communication project past in één van de categorieën. Opdrachtgevers, potentials en het eigen vakgebied kunnen hun trots van dit jaar en vorig jaar aan het kritische oog van een professionele vakjury voorleggen. Niet alleen grootschalige Live Communication projecten kunnen ingestuurd worden, ook kleine projecten die kwalitatief goed van aard zijn kunnen voor de award in aanmerkingen komen.
Waarom inzenden?
Als jouw inzending tijdens de eerste jureringronde tot één van de vijf kanshebbers per categorie behoort, mag je tijdens de tweede jureringronde je case live aan de jury presenteren en vragen beantwoorden. Uit deze vijf kanshebbers worden de drie genomineerden per categorie bekend gemaakt tijdens een speciale bekendmakingbijeenkomst voor alle kanshebbers, juryleden, sponsoren en vrienden van de Gouden Giraffe. Als genomineerde ontvang je twee toegangsbewijzen voor de uitreiking in maart 2012 waar jouw case onder toeziend oog van honderden vakgenoten en potentiële opdrachtgevers kan worden uitgeroepen tot winnaar van de categorie.
Korting voor leden
Het inzenden van een case bedraagt normaliter € 295,- per inzending. Leden van een beroeps-, branche- of vakorganisatie betalen € 275,- per inzending. Hiermee wordt bijgedragen aan de publiciteit rondom de prijs en de organisatie van de uitreiking waarmee het medium Live Communication wordt geprofessionaliseerd. De reden van de korting voor leden is dat de Gouden Giraffe het doel heeft om de kracht en de kansen van het medium Live Communication zichtbaar te maken door een podium te bieden aan het gehele veld van opdrachtgevers, potentials, de vakpers en het eigen vakgebied. De Gouden Giraffe wil partijen die het belang van dit medium ondersteunen door middel van hun lidmaatschap bij een beroeps, branche of vakorganisatie hiervoor belonen. Klik hier om naar het inzendformulier te gaan.