A new Veldeman is born

10-6-2016

Al meer dan 45 jaar streeft Veldeman naar kwaliteit, betrouwbaarheid en stiptheid in de markt van tenten en zeilstructuren. Het logo en de huisstijl pasten echter niet meer bij de ambities en kernwaarden die het bedrijf de afgelopen jaren ontwikkeld heeft. Daarom koos Veldeman voor een rebranding: een passende nieuwe uitstraling met een compleet nieuwe huisstijl.

‘Challenge our limits’, dat is de nieuwe baseline van Veldeman. Deze nieuwe slogan onderstreept de ambitie om de grenzen af te tasten van wat mogelijk is om een project te doen slagen. “Een wereld waarin bedrijven geen enkele uitdaging uit de weg gaan, dat is waar we bij Veldeman in geloven,” licht CEO Andy Moors toe. “Steeds in functie van de wensen van de klant en altijd volgens een eerlijke en efficiënte aanpak. Door onze in-house development en manufacturing komen we met totaaloplossingen op maat. Daarbij doen we alles binnen onze mogelijkheden en proberen we steeds een stapje verder te gaan voor onze klanten en projecten.”

Bij de nieuwe huisstijl hoort een nieuw logo. “De verschillende driehoeken symboliseren de uiteenlopende oplossingen die Veldeman biedt, van evenementen, over industrie en business, tot militair en sport. De driehoek wijst naar boven, want de top, dat is wat we bij Veldeman ambiëren,” gaat Andy Moors verder.

Verder werd een compleet nieuwe website gelanceerd. “Hierin staan vooral onze ‘challenges’ centraal, de projecten die we gerealiseerd hebben en waarbij we geen enkele uitdaging uit de weg zijn gegaan. ‘Challenge our limits’ heeft immers altijd al in onze genen gezeten, maar we hebben het nooit op deze manier uitgedrukt. Aan de hand van deze ‘challenges’ willen we laten zien dat we voor onze klanten en projecten gaan en dat we hierbij als bedrijf telkens onze grenzen willen aftasten en trachten te verleggen,” besluit Andy Moors.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers