Amsterdam RAI lanceert nieuwe marketingcampagne voor organisatoren

22-5-2014

Amsterdam RAI heeft dinsdag 20 mei een nieuwe internationale marketingcampagne gelanceerd tijdens evenementenvakbeurs IMEX Frankfurt. De campagne is specifiek gericht op organisatoren van internationale beurzen, congressen en andere evenementen en laat zien hoe zij gedurende enkele dagen 'burgemeester van Amsterdam' kunnen zijn.

Krachtig statement
De campagne is onthuld met een krachtig statement voor potentiële organisatoren van evenementen in Amsterdam RAI: 'Een levendig stadscentrum, geweldige verbindingen, fantastische hotels; Amsterdam heeft het allemaal. Wat de stad zo bijzonder maakt is haar kleinschaligheid. Amsterdam staat dan ook bekend als de meest compacte metropool ter wereld. En je kunt er de burgemeester van zijn! In Amsterdam is jouw evenement uiterst zichtbaar en maak je een blijvende indruk op jouw gasten. Jouw evenement is hét onderwerp van gesprek in de stad en heeft impact.'

Unieke mogelijkheden
"Amsterdam RAI laat evenementen graag deel uitmaken van de stad en vice versa," aldus Maurits van der Sluis, directeur Convention Centre, Commercie bij Amsterdam RAI. "We ondersteunen organisatoren bij het behalen van hun doelen en het creëren van een betekenisvolle ervaring. Met de campagne wil Amsterdam RAI internationale organisatoren inspireren met de unieke mogelijkheden die de RAI en Amsterdam hen biedt. Met hun evenement zijn zij even de 'burgemeester van Amsterdam'. Door middel van onze nieuwe 'augmented reality experience' kunnen organisatoren virtueel ervaren wat wij hen te bieden hebben en worden zij uitgenodigd met ons te delen wat belangrijk is voor hun evenement."

Interactieve ambtsketting
Daarnaast biedt de website www.rai.nl/mayor organisatoren inzicht in de verschillende mogelijkheden via een interactieve ambtsketting. Iedere schakel staat voor een onderscheidend element waarmee Amsterdam RAI organisatoren helpt bij het creëren van een succesvol evenement: Nederland, Amsterdam, bereikbaarheid, kennis & netwerk, ROI, flexibele configuratie, services, betekenisvolle ervaring, innovatie en duurzaamheid.

De kracht van verbinding
Het verbinden van context, content en communities om meerwaarde te creëren; Amsterdam RAI gelooft in de kracht van verbinding, de kracht van evenementen. In overeenstemming met deze filosofie heeft Amsterdam RAI de nieuwe marketingcampagne ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Lemon Scented Tea en productiebedrijf MINIbar.

Bron: High Profile Events

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers