East Side ontwikkelt dynamisch eventformat voor kick-off event
De RDW heeft een nieuwe strategie. Hoe breng je de strategie over en hoe krijg je medewerkers mee in beweging? Tijdens haar jaarlijkse kick-off event greep de RDW de kans om het echt eens over een andere boeg te gooien. East Side bedacht een eventformat dat duidelijk bijdraagt aan het oppakken van die nieuwe strategie.
Vrij geïnspireerd op de succesvolle Top Gear-formule en passend bij de mobiliteit waar RDW voor staat, creëerde East Side een event in Studio 21 met veel ruimte voor interactie, beweging en AV content.
Drie verschillende presentatoren op verschillende plekken, geen stoelen of zitjes maar echte beweging van het publiek in superbrainstorms, korte inhoudelijke interviews afgewisseld met geestelijke benenstrekkers met een boodschap of humor. En natuurlijk ondersteunende filmische bijdrages op de grote schermen rondom het publiek. Het publiek, 900 RDW- medewerkers, bleef maar liefst 50 minuten geboeid en aangehaakt. Het programma was voor én door de RDW en iedereen herkende zich wel ergens in de inhoud van het event.
Met dit concept kwam er letterlijk beweging in de nieuwe strategie. De strategie kwam tot leven en werd onderwerp van gesprek. Het event werd volop benut voor inhoud en contact met elkaar. Het uiteindelijke doel werd bereikt: de RDW én haar medewerkers schakelen mee in 2016!
East Side was verantwoordelijk voor concept en productie van het kick-off event.