Efteling en Blink Uitgevers komen met Sprookjesboom Magazine
Draak en Roodkapje van de Efteling ontvingen deze week het eerste exemplaar van het Sprookjesboom Magazine uit handen van hoofdredacteur Maud van Rooij. In oktober verschijnt de eerste editie van het Sprookjesboom Magazine, gemaakt in samenwerking met de Efteling. Sprookjesboom Magazine wordt twee keer kosteloos bijgesloten bij de volledige oplage (abonnee en losse verkoop) van Bobo, hét tijdschrift voor kleuters van Blink Uitgevers. Het tijdschrift is ook in een kleine oplage verkrijgbaar in de Efteling.
Sprookjesbosbewoners
In het Sprookjesboom Magazine gaan de lezers op bezoek bij de Sprookjesbosbewoners. Eén van de bewoners heeft een probleem en heeft de hulp van de kinderen nodig. Zo is in de eerste editie Draak zijn schat kwijt. De kinderen puzzelen met Langnek, kleuren met Roodkapje, rijmen met Fakir, lezen met Reus en doen nog veel meer met de andere Sprookjesbosbewoners om zo de schat terug te vinden.
Samenwerking
"Blink Uitgevers is ontzettend blij met de samenwerking met de Efteling. De merken Bobo en Efteling zijn al generaties lang bekend bij zowel grootouders, ouders als kinderen. Het ontwikkelen van een magazine dat wij vanuit onze missie, kinderen uitdagen om te leren en zichzelf en hun talenten te ontwikkelen, volledig onderschrijven. Sprookjesboom Magazine is een prachtig vormgegeven magazine met perfect bij de doelgroep aansluitende content. Met recht iets om trots op te zijn," vertelt Yvonne Keasberry, directeur Blink Uitgevers.
Bron: High Profile Events