Libéma versterkt commercieel team

30-1-2017

Libemá heeft haar commercieel team versterkt met de komst van Jennie Elzinga als Manager 2XPO, Rosella Passier als Manager Marketing en Communicatie Libéma en Erik Takes als Sales Manager Libéma Beurzen & Evenementen.

Divisiedirecteur Libéma Beurzen- en Evenementen Jan Blijenberg: "Ik ben ontzettend blij dat we ons commercieel team hebben kunnen versterken met de komst van Jennie Elzinga, Rosella Passier en Erik Takes. Ik ben er van overtuigd dat zij, allen door hun jarenlange ervaring, een positieve bijdrage gaan leveren aan de commerciele ontwikkeling van Libéma. Zowel de divisie Libéma Beurzen- en Evenementen als de divisie Libéma Attractie- en Vakantieparken beschikken over prachtige producten en een enorm databestand wat uitermate geschikt is om aan elkaar te koppelen."

Jennie Elzinga
Jennie brengt ruim 12 jaar ervaring uit de (internationale) evenementenbranche mee. Ze werkte eerder onder andere voor Messe Frankfurt als Marketing en Salesmanager Nederland en voor het UBM als Head of Accountmanagement. Jennie is met veel enthousiasme aan de slag gegaan bij Libéma: "Samen met het team van 2XPO ga ik mij de komende tijd richten op de groei van eigen producties en het ontwikkelen van nieuwe titels. Het is echt een voorrecht om 2XPO opnieuw op de kaart te mogen zetten, het is een fantastisch bedrijf om voor te werken!"

Rosella Passier
Rosella is sinds december bij Libéma aan boord als Manager Marketing en Communicatie. Ze stuurt het marketing- en communicatieteam van zowel Libéma Attractie- en Vakantieparken als het marketing- en communicatieteam voor Libéma Beurzen en Evenementen aan. Passier heeft jarenlange ervaring en is in diverse marketingfuncties werkzaam geweest bij onder andere de Efteling en Sanoma. In deze functies heeft ze tevens veel B2B marketing expertise opgedaan. "Libema is een prachtig gastvrij bedrijf met een zeer uitgebreid portfolio en databestand waardoor we klanten op vele vlakken kunnen bedienen. Ik heb natuurlijk ook enorm veel zin om samen met beide teams te gaan werken aan een optimale marktbenadering."

Erik Takes
Zowel op het gebied van verkoop, conceptontwikkeling als operationele verantwoordelijkheid heeft Erik heeft de afgelopen 17 jaar een brede ervaring opgedaan binnen de branche. Zijn ervaring als gevolg van de werkzaamheden voor ACS Audiovisual Solutions, Amsterdam RAI en meest recent als Exhibition Manager bij Rotterdam Ahoy, vormen dan ook een uitstekende achtergrond voor Libéma. "Libéma heeft organisatoren veel te bieden! Zowel de diversiteit aan locaties als de beschikbare kennis, kunde en netwerken zijn uniek. Hierbij de open uitnodiging nader kennis te maken en te bespreken op welke wijze wij die expertise kunnen inzetten ten gunste van uw beurs, productie, congres of ander type evenement. Naar mijn inzicht is de intensieve samenwerking tussen locatie en organisator van doorslaggevend belang voor het succesvol houden van een evenement."

De mooiste tijd
De komst van Jennie, Rosella en Erik draagt verder bij aan de missie van Libéma: 'De mooiste tijd beleef je bij Libéma'. Jan Blijenberg: "Ieder jaar ontvangt Libéma ruim vijf miljoen gasten op de attractieparken, vakantieparken en beurzen en evenementenlocaties. Onze missie is om onze gasten de mooiste tijd te laten beleven op één van de Libéma locaties. De invulling van onze locaties en werkwijze van het personeel zorgen ervoor dat gasten zich welkom voelen, dat ze een unieke belevenis ondergaan en meer krijgen dan zij verwachten."

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers