Moët & Chandon en Het Concertgebouw verlengen sponsorship tot 2020

12-2-2016

Moët & Chandon en Het Koninklijk Concertgebouw maken vandaag gezamenlijk bekend hun sponsorship tot en met 2020 te verlengen. "De feestelijkheid van een glas mooie champagne en de betovering van een beroemde concertzaal passen uitstekend bij elkaar", aldus de twee merken. De samenwerking tussen het wereldberoemde champagnehuis en de Amsterdamse concertzaal gaat al vele decennia terug.

Perfect partnerschap
Bob Bron, directeur Moët Hennessy Nederland: "Als directeur Nederland van het merk Moët & Chandon - wat al sinds 1743 bekend staat als dé champagne van succes en glamour - vind ik dat een glamoureuze en fameuze partner als Het Koninklijk Concertgebouw niet mag ontbreken. Het zijn beide iconen met een geweldige historie die 'grandeur & generositeit' hoog in het vaandel hebben staan. Kortom, een perfect partnerschap."

Simon Reinink, algemeen directeur van Het Concertgebouw: "Het Concertgebouw is zeer verheugd dat Moët & Chandon hun sponsorship verlengt. De samenwerking stelt ons in staat dit prachtige gebouw, dat voor 95% privaat gefinancierd is en de concerten uit de Eigen Programmering van Het Concertgebouw op topniveau te houden."

Bron: High Profile Events

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers