MOVE met Sol Independence Day genomineerd voor prestigieuze EUbea Award
Op 24 oktober dingen de beste eventbureaus uit Europa in Sevilla, Spanje, mee naar de European Best Events Awards (EuBEA).
Experience Eventsbureau MOVE uit Haarlem is genomineerd voor de beste European Business-to-Internal Award, met een internal change event for Heineken International. Gebaseerd op de quote van Steve Jobs: “It’s more fun to be a pirate than to join the navy”, bedacht MOVE Sol's Independence Day. Heineken’s Global Senior Marketing Managers konden op een persoonlijke manier ervaren wat ze anders moesten doen om het merk Sol wereldwijd succesvol uit te rollen. "We wilden mensen overtuigen door hen te laten ervaren hoe het nieuwe gedrag voelt", aldus Victor Neyndorff, partner bij MOVE.
Het forteilland van IJmuiden werd omgetoverd tot de wereld van Sol. Een event journey met veel bijzondere touchpoints, zoals acteurs, experience rooms, wand- en plafondvisualisaties, nagebouwde foodtrucks, vertelden het verhaal van Sol.
Van de deelnemers verklaarden 94% een actieve bijdrage te gaan leveren aan de revolutie van Sol. “We managed our transformation, we are on the map”, aldus de Dave Shoemack, Global Marketing Manager van Sol. Dankzij Sol Independence Day pasten verschillende CMO’s hun plannen aan, is Sol nu actief in 56 landen en groeide de omzet met meer dan 35%.
Over MOVE
MOVE is gespecialiseerd in Experience Marketing & Events. MOVE bedenkt en organiseert event- en fieldmarketingactiviteiten voor opdrachtgevers zoals Heineken, Google, Nintendo, BOL.com, Sanoma, Ebay en Marktplaats.
www.howtomove.nl