NHTV ontwikkelt meetinstrument voor gasttevredenheid

03-7-2014

Hospitality en beleving worden tegenwoordig binnen Facility Management ingezet voor een zo optimaal mogelijke gasttevredenheid. Facility managers proberen hun dienstverlening zo in te richten dat die optimale gasttevredenheid wordt behaald, maar het ontbreekt ze op dit moment aan tools die helpen voorspellen wat de meetbare impact van bepaalde interventies is op gasttevredenheid.

Het lectoraat Facility Management van NHTV Breda werkt daarom de komende twee jaar aan een ontwerpmethodiek die dat mogelijk maakt. Het project heeft als doelstelling het opleveren van tools die facility managers helpen betere keuzes te maken. De ontwerpmethodiek en de bijbehorende tools zullen na afloop van het project (tijdelijk) in bruikleen worden gegeven aan de deelnemende organisaties en daarnaast beschikbaar komen voor de markt. Deelnemende organisaties zijn onder andere ABN AMRO, Heijmans, PGGM, CSU, Gemeente Amsterdam, van Lanschot Bankiers en NHTV zelf.

Bron: CongresWereld.nl

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers