Onderzoeksnieuws: Enquête Live Communication 3.0 start binnenkort
Begin dit jaar is NHTV, in opdracht van CLC-VECTA, gestart met het onderzoeksprogramma Live Communication 3.0. In nauwe samenwerking met onze leden, brengt NHTV de kansen binnen onze branche in kaart. Dit doet zij onder meer door te kijken naar strategische opties in de vorm van belevenisconcepten, verdienmodellen en de inzet van Social Media.
Om met goede strategische opties te kunnen komen, zijn er naast inzicht in trends, ontwikkelingen en scenario’s ook kengetallen van leden nodig. Deze onderzoeken vormen samen de basis voor het uitwerken van strategische opties. Voor het verzamelen van de kengetallen zet NHTV een praktische benchmark op. Een bijkomend voordeel voor jou als lid is dat je deze gegevens zelf kunt gebruiken voor interne doeleinden. We vinden het belangrijk dat deze benchmark voldoet aan je verwachtingen. Je ontvangt daarom binnenkort een uitnodiging voor het invullen van een korte, online enquête.
De uitkomsten van de enquête worden met je gedeeld tijdens een van onze bijeenkomsten in december en januari.