Rebranding voor Congrex Holland in CIMGlobal

21-5-2014

Congrex Holland heeft een rebranding ondergaan na de recente management buy-out en heet nu CIMGlobal. Rebranding is de ontwikkeling van een nieuwe naam, logo, vormgeving of een combinatie van deze voor een bestaande merknaam. Naast de naamswijziging lanceert het wereldwijde bedrijf dus ook een nieuwe website en logo.

Congrex Holland BV, met 27 professionals in kantoren in Amsterdam, Noordwijk en Rome heeft meer dan 32 jaar ervaring als PCO voor een breed scala aan opdrachtgevers.

Directeur Jarno de Boer: "Na de aankondiging van de management buy-out hebben we veel positieve reacties ontvangen en hebben inmiddels nieuwe bedrijfsactiviteiten toe kunnen voegen naast de al bestaande. We zijn heel hard bezig om al onze diensten te integreren en om met onze nieuwe collega's over de hele wereld te werken. Deze rebranding voelt als een logische stap in dit proces".

CEO CIMGlobal 's, Prasant Saha voegt toe: "De naamsverandering van het bedrijf in CIMGlobal geeft een sterk signaal naar de markt. Wij zijn hier, om uit te breiden in Europa, en wij blijven hier. Onze teams in India, Europa en het Midden -Oosten beginnen meer en meer samen te werken voor onze klanten over de hele wereld om onze klanten de best mogelijke diensten te kunnen bieden".

Door toevoeging van het Europees bureau wordt CIMGlobal een van de grootste PCO's met meer dan 630.000 deelnemers in 111 steden in 26 landen wereldwijd in de afgelopen vijf jaar.

Bron: CongresWereld

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers