Succesvolle campagne NBTC ook voor werving van internationale congresdeelnemers

22-5-2014

Na de succesvolle 'Holland. The Original Cool.' campagne die NBTC Noord-Amerika in het voorjaar van 2013 presenteerde de - bijbehorende video werd op YouTube binnen vier maanden maar liefst meer dan een miljoen keer bekeken - is de hoofdpersoon Pim de Koel terug met nieuwe avonturen in 2014. Partners die samen met de 'Netherlands Board of Tourism & Conventions' (NBTC) betrokken zijn bij de campagne zijn: KLM Royal Dutch Airlines, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam Marketing.

'Can cool be taught?', is de vraag die gesteld wordt in de eerste 2014 video met in de hoofdrol Pim de Koel, die opnieuw de veelzijdige cultuur van Nederland ervaart, zoals de kunst, design, fietsen, de keuken en meer. De promotie bestaat in 2014 uit drie delen, waarbij in Episode 1 een Amerikaan met Pim meereist om te testen of 'cool can be taught.' Op speelse wijze worden de services van KLM in beeld gebracht, waaronder het 'Meet & Seat' concept. Vervolgens laat Pim zijn Amerikaanse gast Amsterdam en de 'Dutch way of life' ondergaan d.m.v. authentieke ervaringen. Bekijk het hier zelf.



Inmiddels is Episode 2 'Can Cool be experienced' sinds kort ook live.



Bovenstaaande video's zijn uitermate goed te gebruiken bij het wervingstraject van internationale congresdeelnemers nadat besloten is dat het congres in Nederland zal plaatsvinden.

Bron: CongresWereld

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers